Dzisiaj: , g. Imieniny:    
   
Gmina Strzelno - Wybory 2024

Tylko jeden kandydat

2024-03-21 00:20
 

W Strzelnie na stanowisko burmistrza zgłoszony został tylko jeden kandydat. Jest nim obecnie rządzący gminą Dariusz Chudziński.

O fotel burmistrza Strzelna starał się będzie jedynie Dariusz Chudziński, zgłoszony przez Komitet Wyborczy Wyborców Porozumienie Samorządowe - Niezależni 2024. Rywali nie ma, ale nie oznacza to, że wybory 7 kwietnia są dla niego formalnością. Na karcie do głosowania zostanie umieszczone tylko jedno nazwisko z wyborem TAK lub NIE. Aby Dariusz Chudziński mógł zostać wybrany na stanowisko burmistrza, musi on uzyskać więcej niż połowę ważnie oddanych głosów. Co istotne, w wyborach nie jest brana pod uwagę frekwencja. Oznacza to, że kandydat może zostać wybrany nawet jeżeli do urn pójdzie niewielu mieszkańców gminy. W przypadku, gdy kandydat nie uzyska więcej niż połowy ważnie oddanych głosów, wyboru burmistrza dokona rada miejska bezwzględną większością głosów ustawowego składu rady w głosowaniu tajnym. (PK | fot. arch.)

REKLAMA
 
   » KOMENTARZE [89]» dodaj komentarz   

 » Władza, (Pik | 05-04-2024, 20:06:22)

Ale walka o władze FUJ!

 » Strzelno (leon | 05-04-2024, 13:26:33)

W Strzelnie za Chudzińskiego zapanował nepotyzm? Zapanował! Poobsadzał stanowiska swoimi? Poobsadzał! Nie zapomniał nawet o swojej współpracownicy z Siemionek. A jakie mają kwalifikacje? No mają najważniejsze: znajomości z burmistrzem, lub jego żoną (obecną), wspólne interesy, służalczość i wazeliniarstwo. Piszą o jego "sukcesach", ale jakich? Prywatnych czy gminnych? Bez wsparcia rządu PiS by był 3 miesiące burmistrzem, potem komisarz a Daruś zaś do fryca na roboty, przy każdej inwestycji są tablice informujące kto i ile dał kasy. Szkoda, że nie ma konkurenta w wyborach, Jankowski chciał i nie chciał, szukał poparcia ale tak by nie znaleźć, no i obecny włodarz już wygrał bez wyborów, radnych też sobie odpowiednio "wychował", raczej nikt nie bydzie przeszkadzał i zadawał niepotrzebne pytania. No i zaczną narzekać po wyborach... No to wybierajcie ludzie wreszcie z głową. Podobno Kurzawa przy "Dino" obiecywał naprawe drogi do Pakości (DW255), czwarty raz z rzędu to obiecuje. No Mogilno też ma obiecany (też po raz czwarty) remont drogi do Bydgoszczy (DW254) no i obwodnice przez bagna. Kto dzisiaj uwierzy w trzecią droge? Nie ma trzeciej drogi! Zawsze są dwie: dobra i zła, prawdy i kłamstwa, nie ma pół prawdy i troche dobra i zła a jeszcze ten "zielony nieład", wiadomo kto to popiera. Sejmik też jest bardzo za tą zielenią.

 » Hejka (Mózg | 03-04-2024, 21:05:34)

Co gadam jako pajac dla Ciebie ? O tym że pan Szydzik mógł startować na burmistrza jak ostatnio a nie startuje bo do tkleski doprowadził swoją partię przez rządzenie w kraju. Inne partie mają władzę w większości nie PiS stracili państwo i się chce mi śmiać że nie potrafili zdobyć większości tylko przegrać. Z pajacem to trochę się zastanów jak znasz jakieś zasady dobrego wychowania bo to nie argument kogoś obrazić tylko samemu się ośmieszyć i zrobić z siebie największe pośmiewisko.pis 10 lat temu pokonał Po i Tuska dzisiaj przegrywa bo nie umie zdobyć elektoratu i zaimponować Polakom. Przegrał z największym wrogiem mając do dyspozycji rząd większościowy.

 » Zofia (Zofia129 | 03-04-2024, 21:04:45)

Mnie bardzo nie podoba się fakt umieszczania np. na stanowisku kierowniczym, osób które nie posiadają kwalifikacji (kwalifikacjami nie są studia ukończone u p. kaniastego, bez godziny odbytej praktyki ), nie był ogłoszony konkurs a pani Ewa Jaroszewska objęła stanowisko kierownika domu pomocy. To samo dotyczy pani zawodniak,która po otrzymaniu posady kierowniczej w siemionkach po pewnym czasie również bez konkursu zaczęła pracę w bibliotece miejskiej w Strzelnie. Uważam że na te miejsca znalazłby się inne (ODPOWIEDNIO PRZYGOTOWANE) osoby. Taki przydział stanowisk jest ok??

 » Strzelno (Mózg | 03-04-2024, 16:38:31)

Mieszkańcy obudzimy się miasto nie ma już duzżego długu dług maleje . Realizowane są różne inwestycje miasto się bogaci a Strzelno kulturalnie umiera. Powstały dwa kebaby turki robią biznes a mieszkańcy dają im zarobić . Nasi rodacy mieszkańcy nie zarabiają. Nie ma porządnego lokalu oprócz mało atrakcyjnych dwóch pizzerii. Nawet posiedzieć nie ma gdzie bo lokale są tak małe że jeden drugiemu w talerz patrzy. Nic tylko iść do Biedronki i kupić jedzenie i zjeść w domu. Poza tym ceny bardzo wysokie jak na małe miasto i nie bogate. Tu nie ma drogich dobrych sklepów bo nikt nie ma za dużo pieniędzy nie utrzymają się. Kawiarnie otworzyli 4 m na 4 metry . Co to za prywatność przyjemność oglądać się wzajemnie z 1,5 metra. Ładne będziemy mieli ulice drogi lampy ale spędzić czasu przyjemnie nie ma gdzie bo to jest za biedne co proponują gastronomie w Strzelnie.

 » Wybory (Hejka. | 03-04-2024, 15:59:36)

Do Mozg ! O czym pajacu gadasz? znawidzony pis kase samorzadom na wykazanie sie dal? Pogadamy za kolejne 100 dni co ci dobrzy zrobia !

 » drzewa (czytelnik | 03-04-2024, 13:56:01)

No ładnie drzewo chronione tną bo takie jest widzi mi się Chudego. Co do Łąkiego przecież pszczółki Darusia gdzieś muszą latać. Wracając do Cisu trzeba to zgłosić do odpowiednich służb.

 » Strzelno (Mózg | 03-04-2024, 12:43:14)

Co z słynnym Romanem Szydzikiem i jego formacji PiS w Strzelnie czyżby za dobrze rządził z panią poseł ,że się rozsypali? Obecne wybory to woda na młyn takich ludzi jak panT. Lewicki który zapewne wygra mandat na os.piastowskim. Pam Lewicki od 20 lat stara się o mandat i się chyba w końcu doczeka ktoś mu bardzo ułatwił wygraną nie ma kandydatów w tym okręgu chwyt polityczny. Pan burmistrz chudziński naprawił miasto ale jest to kot w worku ponieważ ludzie sie nie zmienili tylko infrastruktura. Jest nowa nowoczesna a mieszkańcy ci sami nic nowego ... Proszę sobie samemu dopowiedzieć z kim mamy przyjemność. Krótko mówiąc mentalność większości ta sama. Szukają głupszych do wykorzystywania .

 » cis (kicia | 03-04-2024, 11:28:07)

Kto w Strzelnie pozwolił na wyciecie ponad 30 letniego cisa, który rósł przy pomniku ? Przecież cisy podlegają w Polsce ochronie gatunkowej? Chudziński bronił koślawych i lichych drzew przy powiatowej drodze w Łąkiem, jakiś tam klonów, grabów, akacji i topól a POZWOLIŁ ZNISZCZYĆ CIS OBJETY OCHRONĄ ??? Jak całe to pseudoekologiczne zielonoładowe towarzystwo koalicji ośmiu gwiazdek, Pan Darek POkazał gdzie na na prawde ochrone przyrody. Wstyd !!!

 » Nieeeeee. (Piotr | 01-04-2024, 22:21:00)

Niech już spada z tymi swoimi trolami. Jestem na na nie. I moja rodzina też . Żegnam.

 » Prawo (Hejka | 01-04-2024, 18:31:34)

Polsko nasza Polsko ! Co Ty za pani ze dzis toba rządzą zdrajcy !

 » Wybory (Hejka | 01-04-2024, 10:58:52)

Moje pytanie ( chlop nie.zna sie.na.przepisach ) co Bedzie Kiedy wiekszosc wyborcow podetrze sie.karta wyborcza skoro nie.Ma wyboru ? Obowiazuje 50 / 50 % ?

 » Wybory (Hejka. | 01-04-2024, 10:27:36)

Jeden kandydat ? Strzelno ? Pic ! Robi ? , pytanie co ? Miasteczko starych ludzi ! Czy naprawde nie ma w Strzelnie ludzi inteligentnych nie umoczonych? Naiwne pytam!

 » Do NieLubieSO (Mieszkaniec | 01-04-2024, 08:33:49)

SO szkodzi wszystkim. No ale co Chudziński jest mocno uwiązany z nimi czego dowodem była obawa udzielania odpowiedzi na wniosek złożony przez Jankowskiego odnośnie środków publicznych przekazywanych na media. Po drugie lans, promocja wyborcza z tego co widzimy jednego słusznego ugrupowania mówią same za siebie. Chyba Daruś nie odrobił lekcji związanej z pijarem. Społeczeństwo bardziej negatywnie odbiera to co pisze SO jednocześnie utożsamiając z tym wszystkim Chudzinskiego. Jak to mówią kto szabla walczy od szabli polegnie. Dużo w Strzelnie jak i w gminie się zmieniło jednak Problem Dariusza w tym wszystkim jest taki że nie tylko gmina inwestowała ale również powiat co ewidentnie widać i zaburzony został założony plan Ja Dariusz odbudowniczy. My mieszkańcy widzimy dodatkowo różne rzeczy w tym ukladziki z lokalnymi firmami Jarg...., Czob..., Śmig...,Jóžw.. Możnaby jeszcze dużo wymieniać. Największym minusem dla osoby Burmistrza jest EcceH....w Łąkiem. Po drugie zatrudnianie radnych w jednostkach podległych gmnie też o czymś świadczy. Dlaczego Pan Cieślik od września nie uczestniczył w rządnej sesji tylko w komisjach? Przecież publicznie mówione jest przez Burmistrza iż wszystko jest ok??

 » Przypadki Dariusza CH (Rudy | 31-03-2024, 18:11:13)

Zapraszam do lektury http://powiat.mogilno.pl/asp/Artykul,Przypadek_Dariusza_Chudzinskiego_%E2%80%93_prawda_i_fakty,770,1 Ciekawe kiedy coś takiego ujrzy światło dzienne odnośnie gminy /?

 » Strzelno Online miesza (NielubieSO | 31-03-2024, 13:51:08)

Osobiście uważam, że Darek jest dobrym burmistrzem i powinien zostaostać ale to co tobi mu SO woła o pomste do nieba. Po co ja sie pytam redaktorzy komentują jakiekolwiek swoje posty, PO CO? Widział ktoś jakiś inny portal, gdzie redaktorzy pod swoim imieniem i nazwiskiem biora udział w dyskusji? Po co w ogóle jeden uzupełnia w komentarzach to napisał i po co dyskutuje z ludźmi? A drugi i jego publiczne podśmiechujki z Jankowskim? Co on sie boi, że jankowski Chudemu zagrozi? No chyba żart. Bez SO nie byłoby dzisiaj nawet tej dyskusji i chudy bez problemu miałby 80% poparcia. A tak wszyscy widza tą żałosną propagandę i burmistrz musi się teraz filmikami starać aby pokazać co zrobil. SO to wasza wina. A jak tez tego tak nie widzicie to nie jest z wami dobrze. Chudziński burmistrzem!!

 » Wybory (Strzelniok | 30-03-2024, 08:31:46)

To dopiero :) Okazuje się, że jedynym problemem Burmistrza Dariusza w tych wyborach nie są kontrkandydaci z konkurencyjnego ugrupowania tylko jego własne StrzelnoOnline

 » Do Burmistrz (Wolnościowiec | 30-03-2024, 07:41:59)

To jest właśnie to Michale o czym tutaj wszyscy piszą. Według Ciebie nie można mieć innego zdania niż to co przedstawia sztab burmistrza bo w przeciwnym razie namierzymy jego IP i co? Zastraszycie? Spalicie mu samochód? Będziecie nękać rodzinę? Dlatego nikt nie chce pisać na tym Twoim portalu. Dawno już przestał być tylko portalem informacyjnym jaki wszyscy w Strzelnie chcieli

 » Pytania do wszystkich obecnych radnych popierających obecnego burmistrza (Kierowca | 29-03-2024, 22:50:38)

Naprawdę ktoś wierzy w te banialuki zamieszczone na Facebooku o obietnicy jakiegoś bliżej nieokreślonego ministra o 50 kilometrach dróg z asfaltu? Naprawdę wierzycie tym, którzy obiecywali paliwo po 5,19 i ich poplecznikom? Swoją drogą, to który minister to obiecał i czy w ramach tych 50 km jest droga przy stajni?

 » Burmistrz (xxx | 29-03-2024, 18:41:54)

Jeden jełop pisze pod kilkoma nickami s reszta czyta i się z niego śmieje.Darek zostanie Burmistrzem czy tego chcesz czy nie bo jest świetnym Burmistrzem a potem ją namierzę numery IP

 » Wesolych (Maniu | 29-03-2024, 06:23:21)

Wszystkim malkontentom maruderom i zlosliwcom.. Wesolych swiat brac sie za robote bo salatka sama sie nie zrobi

 » burmistrz (olaf | 28-03-2024, 20:02:04)

Strzelnioki, 5 lat temu wpuściliście lisa do kurnika i zwierzątko pięknie się utuczyło. Następnej kadencji mu nie dajcie bo pęknie z przejedzenia.

 » Paluszki (Pan Strzelnianin | 28-03-2024, 19:50:41)

Tych radnych, co tylko podnosili paluszek do góry i ze wszystkim się zgadzali , nie mając własnych przemyśleń i swojego zdania oczywiście z małymi wyjątkami, należy wymienić!

 » wybory (Zeniu | 28-03-2024, 17:36:04)

Matczak był bardzą dobrym człowiekem ale nie nadającym się na te stanowisko,bo wszyscy wokół niego robili go w balona jak mogli a on był pewien że ma uczciwych pracowników a miał wokół siebiecyhamstwo ,prostactwo i oszustów i dziwi mnie że są tacy którzy chcą dostać sie na radnych choć tamtemu Burmistrzowi zrobili wiele złego,chyba nawet ci ludzie pamiętają co robili jak Matczak przegrał,ale to już było i mineło

 » Strzelno (gosc | 28-03-2024, 17:25:45)

Ci radni to pikuś a to że BOROWSKI dostał prace to nic ale poczekajcie na tych nowych co pchają się na radnych,to wtedy sami przekonacie się że lepiej niech już starzy pozostaliby

 » Czaplicki (Xxx | 28-03-2024, 09:29:42)

Pan Czaplicki kim jest w gminie?. Też nosi kawę jak Radziu?.

 » Jak to polska (Polska | 27-03-2024, 22:25:17)

Widzę że ludzie są przeciwni wszystkiemu Matczak był było źle No fakt było jest Chudziński jest źle nie wiem ludzie co wy chcecie darmowe mieszkania opłaty za darmo nie ma tak do roboty się wziąść i nie pisać głupot bo co Darek przyszedł to nagle za mieszkanie trzeba płacić to boli

 » Za daleko (Patryczek | 27-03-2024, 22:11:38)

Burmistrzu dlaczego wybrałeś drogę kolesiostwa i układzików? Czy naprawdę ci radni są tego warci, aby za nich świecić oczami? A mogło być tak pięknie..wie!lu ludzi wierzy w Pana do dzisiaj. Ciekawe czy to Pana bliskie otoczenie tak Pana nastawia i nie mówi prawdy o tym co naprawdę myslą mieszkańcy, czy też Pan sam już w to po prostu zabrnął? Czyżby wpływ partii? Mam jeszcze nadzieje, że to pierwsze.ech szkoda naprawdę

 » Wybieram Nie (Nick | 27-03-2024, 22:03:55)

Ciężki temat z tym burmistrzem. Dużo się w strzelnie dzieje od jego elekcji to niepodważalny fakt. Ale żeby być opluwanym za własne poglądy to już faszyzm i komunizm w jednym. Tych dwóch id.. z SO zabrnęli już za daleko, a Burmistrz tego nie prostuje ani się nie odcina co oznacza, że to popiera. Burmistrzu...naprawdę pomimo tego, że wiele zrobiłeś trzeba Cię odciąć od władzy zanim to zabrnie za daleko. Wolność to jedna z tych rzeczy, która dla każdego Polaka pozostanie najważniejsza i nie damy sobie jej odebrać. W tym przypadku wybieram mniejsze zło i będę na NIE

 » Najgorszy wybór (Ludwik | 27-03-2024, 17:31:12)

Ja i moja rodzina w poprzednich wyborach głosowaliśmy na Chudzińskiego. Największa nasza pomyłka w wyborze. Dzisiaj się tego wstydzę.

 » no coż (Burgrmister | 27-03-2024, 08:34:32)

No cóż można powiedzieć. Okres rządów Dariusza to ekspansja Ecce Homo. Rozwój Strzelna to mała tylko wisienka na torcie. Trzeba jeszcze dodać że dyktatura w zakładzie pracy osiągnęła przerażający poziom. Puk Puk Panie Burmistrzu nie Pan będzie świadomy że my nie zapomnimy rozdawania stanowisk pracy dla radnych ze Strzelna Borowskiego i Harasimowicz oraz Jezior Czaplickiemu. Mój głos jest na NIE choć trzeba się przyznać że głosowałem ostatnio na tak tylko z uwagi aby Pan Matczak dłużej nie był. No cóż najgorszy wybór jaki dokonałem.

 » Coś jest nie tak (Wałek | 26-03-2024, 10:45:28)

Obejrzyjcie sobie sesję z 23.02.2024 na https://strzelno.posiedzenia.pl/?. Transmisja od 1:26:00. Ciekawe 10 minut. Pani radna JB kłamie o konsultacjach z jej mieszkańcami. Nikt nas się o zdanie nie pytał i wcale nie nie uważamy, że fundusz się nie przyda.

 » Sołtysi (MieszkaniecWsi | 26-03-2024, 10:31:18)

Sołtysi ze Strzelna wytłumaczcie publicznie mieszkańcom dlaczego nie chcecie funduszu sołeckiego. Dlaczego nie pytaliście mieszkańców o to co oni o tym sądzą? Będziecie mieć taką odwagę? Jak można centralizować środki publiczne i rozdawać je tylko wybranym? Tak już przecież było za komuny.

 » Nie podoba mi sie ta droga (Niestetynanie | 26-03-2024, 10:26:57)

Niestety nie mogę zagłosować na tak na obecnego burmistrza, nawet pomimo tego, że strzelno wypiękniało. Propaganda burmistrza jest nie do zniesienia i robi się niebezpieczna. Gmina nie składa się tylko i wyłącznie z poklaskiwaczy, jest tam także wiele osób o innych poglądach. Nie można im zamykać ust. Czy włodarz gminy nie widzi, że te propagandowe posty lajkuje tylko kilka osób z jego otoczenia. A co z pozostałymi kilkoma tysiącami mieszkańców, ktorzy na pewno też te posty codziennie widzą. Redaktor nie uaktywnia się gdy ktoś go popiera, a ci co mają inne zdanie się po prostu nie odzywają bo boją się konfrontacji z nim. Na niego żadne argumenty nie przemawiają. To milczenie mieszkańców świadczy o tym ilu z nich ma inne zdanie. To wyjdzie na wyborach.

 » SO (Mieszkaniec | 26-03-2024, 10:01:31)

Dziwi mnie fakt ze burmistrz nie widzi jak propaganda Strzelno online dziala na niego desktrukcyjnie. Przestawiaja go jako osobe nieomylna, ciagle tylko robia dramaty o powiat itp. Pomimo ze robi wiele to jednak bardzo duzo tez dla swoich ludzi. To małe miasto i kazdy wie co sie dzieje. Pracownicy w gminie wygladaja na wystraszonych jak sie tam idzie. Dla mnie pomimo iz wczesniej na niego glosowalem, tym razem jestem na NIE. I za moj glos przede wszystkich nalezy podziekowac SO.

 » pokażcie co umiecie (UPS | 26-03-2024, 08:29:08)

A ja będę powtarzać jedno. Brak odwagi aby wystartować w wyborach jako kandydaci. Nawet brak wam odwagi, aby iść głosować. Najlepiej się wypowiadać, co kto źle zrobił. Najlepiej stanąć za beczkami. Ha, ha

 » Do Obserwator (Również obserwator | 26-03-2024, 08:25:30)

Bardzo słuszne spostrzeżenia. Myślę, że odpowiedzi na te pytania nie będzie. Niewygodne pytania najlepiej zignorować, przemilczeć i dalej ,, robić swoje". Ja głosuję na nie!

 » Biznes (Obserwator | 25-03-2024, 21:51:25)

Ciekawe gdzie cegiełki po rozbiórce budynków komunalnych trafiają, oraz kostka brukowa z remontowanych ulic. A Lampy po wymianie na stylowe dające półmrok na ulicy, cieszą oko w dzień bo w nocy lipa. Pięknieje to nasze miasto, będzie piękna kawiarnia dla turystów. Normalnie będą tu walić po 10 autokarów dziennie. Tylko mieszkań tanich nie znajdziecie w Strzelnie, nowych zakładów pracy ,ale za to znikną sklepiki lokalne i powstaną wielkie galerię handlowe. Będzie nowocześnie, będą nowe pomniki tablice kwiaty będziemy ino tylko składać i zamiast drogi powiatowej będzie w Łakim droga Burmistrzowska. Niech żyje wolność, głosuje na Nie

 » wybory (gosc | 25-03-2024, 15:21:52)

Z tego jak słyszę co ludzie w Strzelnie mówią to wychodzi że bardzą mało ludzi idzie głosować ,a to dlatego jak zobaczyli osoby które pchają się do tej nie wielkiej kasy ale mówią że posiedzą ,ponudzą się ale kase dostaną a i znajomości im się przydadzą,bo to zawsze coś mozna załatwić,dlatego uważam że ci radni którzy są to niech już będą,bo oni juz nic nie szukają a nowi pchają się nie tylko do kasy ale do lekkiego załatwiania własnych interesów,

 » Dariusz (Mieszkaniec | 25-03-2024, 14:32:07)

Dariusz przypuszczam bardzo wzoruje się na Marszałku za wszelką cenę przy władzy nawet po trupach. Ale najlepsze inwestycje widać w Łąkiem szkoda, że nie tyczy to wsi, gdzie uporem maniaka zablokował inwestycję i próbuje przy pomocy piesków ze SO zwalić winę na powiat. Słabe to ale cóż to nie pierwszy przypadek Dariusza. Jak się w google wpisze przypadki Dariusza dps oj to można poczytać

 » Nie (Gruby | 25-03-2024, 09:29:30)

Un robi dużo, a że do siebie więcej to tego nie widzicie? Jak przejdzie to się dopiero rozbestwi. Rada owinięta wokół palca przyklaskuje każdy pomysł. Śmierdzi mi tu coś.

 » ... (Wyborca | 25-03-2024, 07:58:40)

Niestety brak kontrkandydatów niepokoi, ale jest wykładnią działania obecnej władzy, która okopała się na stanowisku, zbudowała siatkę powiązań i skutecznie wyeliminowała ewentualnych kandydatów. Klasyka działania w małomiasteczkowych społecznościach.

 » Pytania do wszystkich obecnych radnych popierających obecnego burmistrza (Kierowca | 24-03-2024, 23:41:16)

Powtórzę. Co kierowało Wami, że zagłosowaliście za zapisaniem w budżecie na rok 2024 kwoty 50 tysięcy złotych na wykup działki 136/1 w Łąkiem? Czy ktokolwiek z Was w ogóle wie w jakim celu została zaprojektowana tak szeroka droga przy stajni skoro dostęp do działki, na której jest owa stajnia jest zapewniony z innej drogi (działki nr 127)? Pytam!

 » Nie! (Olo721 | 24-03-2024, 20:57:23)

Obiecał nam 3 lata temu remont odcinka drogi od Rzadkwina do granicy powiatu (1,4km) - jezdnia nie remontowana od pół wieku i do dzisiaj palcem w tym kierunku nie kiwnął.

 » Nie (Nie | 24-03-2024, 19:57:39)

Nie

 » Komitet (czytelnik | 24-03-2024, 19:51:21)

Cały ten komitet Niezależnych to jedna wielka klika ustawiona przez Chudzińskiego i Nowackiego. Myślą że my wyborcy jesteśmy jacyś naiwni. Panowi wstydzicie się KO? Nawet zakłady pogrzebowe idą w wybory nie mówiąc jak miesza się do polityki kluby sportowe dla dzieci prawda Panie Sebastianie / Czyżby obawa że powie Pan nie i nie będzie środków z gminy...cieniutko

 » do jestemnanie (Antypis | 24-03-2024, 10:09:47)

Rzeczowa i uczciwa ocena działań Pana burmistrza, zgadzam się w 100%. Sporo zrobił, ale jeszcze więcej dla siebie. A układ, który stworzył zniszczy każdego kto myśli inaczej. Przypomina to działania PIS w poprzednich 8 latach, propaganda nie do zniesienia. A lokalny portal przypomina dawne TVP info a redaktor osiągnął poziom perejry, rachonia i ogórkowej :-(

 » Do Anna (Kujawiak | 24-03-2024, 08:56:35)

A ja jestem na NIE. Gołym okiem, to widać, ale przede wszystkim, jak zadbał o swoje interesy. Dla Strzelna: rewitalizacja rynku - żadna, rewitalizacja parku w Klasztornym- żadna. Pięć lat temu co tydzień chodził po pasach w proteście o obwodnicę. Teraz zrobił piękną wycieczkę z radnymi, ,,bezradnymi" do Warszawy. Mam nadzieję, że w tych wyborach zagłosujemy na NIE.

 » do mieszkańców Strzelna (UPS | 24-03-2024, 06:43:51)

Psy szczekają. Karawana idzie dalej. Nawet przeciwnicy widzą, że ten Burmistrz coś zrobił dla miasta. Nieważne skąd pozyskał pieniądze, ale wiedział jak zacząć, aby długi po poprzedniku były spłacane, aby światło na ulicach świeciło. Takie to normalne, ale nikt nie umiał tego osiągnąć.

 » Pytania do wszystkich obecnych radnych popierających obecnego burmistrza (Kierowca | 23-03-2024, 22:28:33)

Gdzie jesteście radni? Zadałem Wam proste pytanie i nie wydać na Waszych kontach odpowiedzi. Czy tylko potraficie wrzucać fotki z festynów i imprezek? Wszyscy wiedzą, że czytacie ten portal. Czym się kierowaliście dając zgodę na wydawanie publicznych pieniędzy na wykup gruntów pod poszerzenie drogi przy najsłynniejszej stajni?

 » Nie (Jestemnanie | 23-03-2024, 19:28:12)

Niby nie c do człowieka nie mam. Zrobił wiele, ale to co stworzył ma też swoje ciemne strony i zmierza do niebezpiecznej granicy.: 1.Machina propagandowa doprowadzona do takiego poziomy, że mieszkańcy sami już nie wiedzą co jest prawdą, a co nie i skaczą sobie do gardeł. 2. Ciemne i niejasne interesy z panem wulkanizatorem P 3. Policzek dla wszystkich społecznych stowarzyszeń jakie Pan burmistrz przedstawił na gali z okazji rocznicy Pozarządowego Mogilna Jarka Gębali, gdzie Pan burmistrz przedstawił jako jedyne słuszne stowarzyszenie jego żony. Sam współpracuje tylko ze stowarzyszeniami jemu podległymi i ma gdzieś inne takie jak Stodoły, Pomocna dłoń , Ciwitas, Niebieskie Serducho itp. 4. Wsie leżą i kwiczą. Jak ktoś nie jest radnym sołtysem to na swoją wioskę nie ma szans na żadne środki. Tylko radni przydupasy dostają aby ludzie ich wybierali. 5. Z wiadomych powodów wspiera radnych najbardziej bezradnych, ktorzy bez niego nie potrafią się niczym wykazać. To akurat prezentuje się komicznie i mam nadzieje, że wyborcy tych radnych to widzą. 6.Ogólnie niby wszystko gra, trzeba mu oddać, że gminę wyprowadził, ale widać, że burmistrz chce działac tylko w wąskim kręgu swoich i robi to w bardzo nieładny sposób za pomocą propagandy StrzelnoOnline. Niestety takie zachowanie może w przyszłości stworzyć niebezpieczne rządy wybranych, którzy będą robili co chcą, a nie to co chcemy. To są powody, dla których zagłosuję na NIE.

 » Burmistrz (Anna | 23-03-2024, 17:23:29)

Jestem jak najbardziej za kandydaturą obecnego burmistrza, gołym okiem widać zachodzące zmiany, jedna kadencja a zrobione jest więcej niż przez cztery Pana M. Kochani bądźmy dla siebie dobrzy piszecie o stajni etc., rozejrzycie się dookoła ile inwestycji i za jakie pieniądze jest realizowanych, bądźmy realistami . Burmistrz jest osobą wymagającą i konsekwentną dlatego ma tylu przeciwników. Niestety jesteśmy zawistnym i zazdrosnym narodem. Wielki szacunek za pracowitość i konsekwencję w działaniu!!!!

 » Wieśniak (Pan | 23-03-2024, 16:39:30)

I dalej wioski będą w czarnej d...e.Co za wybory jak jest jeden kandydat.Z ludzi debili sobie robią.

 » Wieśniak (Pan | 23-03-2024, 16:38:58)

I dalej wioski będą w czarnej d...e.Co za wybory jak jest jeden kandydat.Z ludzi debili sobie robią.

 » do asan (UPS | 23-03-2024, 15:19:56)

A ja się pytam po co na wsiach kanalizacja. Teraz widać po protestach rolników. Czy ktoś widział przenośne toalety na drogach? Ja nie. A załatwiających potrzeby fizjologiczne w rowach? Tak. A fruwające na wietrze listki papieru toaletowego z kleksem? Otóż tak. Widać to wokół. Gdy na drodze pracuje dwóch pracowników, to zaraz stoi niebieski wychodek, bo takie są przepisy. Czy może ktoś, kto wydaje pozwolenie rolnikom na takie protesty pomyślał że organizator powinien to zabezpieczyć.

 » zadłużenie (jan | 23-03-2024, 13:45:25)

jakie jest obecne zadłużenie gminy o ile się zmniejszyło a może powiększyło bo cały majątek gminy jest już wysprzedany

 » Wybory (Sprawiedliwy | 22-03-2024, 22:56:41)

Jeśli wygra Chudziński, to będzie dalej kontynuowana jakaś mityczna walka z powiatem. Wystarczy poczytać co wypisuje redaktorek.

 » 321 (USA | 22-03-2024, 17:05:37)

Od strażnika miejskiego co jeżdził po rynku i trzepał pijaczków, ludzi bo nieprzeszli po pasach itp grubych spraw po burmistrza . Kariera jak w USA. ps. doświadczenie naszego kandydata to podstawa:D

 » Najważniejsza z najważniejszych (Działka 136/1 | 22-03-2024, 16:57:49)

Czy działka nr 136/1 obręb Łąkie została wykupiona przez Gminę Strzelno w ramach decyzji o zgodzie na realizację inwestycji drogowej? Czy redaktor jedynie słusznej redakcji (oczywiście chodzi o tą od SO - Sądu Ostatecznego:) poinformuje opinię publiczną w tak ważnej sprawie?

 » Do mieszkaniec (Wyborca | 22-03-2024, 16:47:05)

Właśnie Ty masz problem bo nie widzisz innych ludzi i ich potrzeb a widzisz wyłącznie swój czubek nosa cwaniaku

 » burmiszcz (asan | 22-03-2024, 15:46:09)

Och i ach- 5 lat kadencji i pytanie w ilu wsiach wybudowano kanalizację?

 » do "mieszkaniec" (strzelniok | 22-03-2024, 15:39:48)

Łubu duniech nam żyje burmistrz naszego ..., to mówiłem ja "mieszkaniec". Bez obfitej kroplówki od PiSu nic by nie zrobił, nawet by si nie utrzymał 3 miesicy po wyborach. Nawet partyjni koledzy nie daliby nic z sejmiku na interesy żonki (żłobek i dom opieki w Łąkim. No zobaczymy jak mu tera za Tuska pójdzie, bo piniedzy już ni ma. Powodzenia jednak życze.

 » do "mieszkaniec" (strzelniok | 22-03-2024, 15:39:26)

Łubu duniech nam żyje burmistrz naszego ..., to mówiłem ja "mieszkaniec". Bez obfitej kroplówki od PiSu nic by nie zrobił, nawet by si nie utrzymał 3 miesicy po wyborach. Nawet partyjni koledzy nie daliby nic z sejmiku na interesy żonki (żłobek i dom opieki w Łąkim. No zobaczymy jak mu tera za Tuska pójdzie, bo piniedzy już ni ma. Powodzenia jednak życze.

 » Wybory (mieszkaniec | 22-03-2024, 15:21:13)

do Wyborca, sam sobie musisz pomoc bo masz ze sobą problem.

 » Wybory (mieszkaniec | 22-03-2024, 14:43:50)

Nie ma w Strzelnie kontrkandydata dla p. Chudzińskiego bo i tak by nie miał szans, to co się dzieje w Strzelnie to transformacja miasta, wszystko pięknieje , wszystko się buduje to co powinno być już dawno zrobione. Przyjezdni też to widzą i są pełen podziwu dla burmistrza Strzelna za kapitalną pracę na rzecz miasta.

 » TAK (Strzelniok | 22-03-2024, 12:53:38)

Kolejne pięć lat rozwoju miasta. TAK !!

 » Nie (Nie | 22-03-2024, 12:16:10)

Nie

 » Wybory (Wyborca | 22-03-2024, 12:12:00)

Głosuję na NIE, gdyż ten człowiek w niczym mi nie pomógł. Praca dla wybranych, znajomości i układy. Fakt miasto się zmieniło ale tymi zmianami nikt nie opłaci rachunków

 » ,!!!! (Anna | 22-03-2024, 10:48:26)

Kazdy nowo wybrany burmistrz czy to w Strzelnie czy w Mogilnie i radni powinni odpowiadać swoim majątkiem za nie trafione decyzje i nie podatnicy.

 » Pytania do wszystkich obecnych radnych popierających obecnego burmistrza (Kierowca | 22-03-2024, 10:40:20)

Jak możecie spojrzeć ludziom w twarz, kiedy jest tyle ulic i dróg do remontu a Wy głosujecie za tym, aby wykupić grunt na stworzenie szerokiej drogi, która służy wiadomej stajni pod lasem. Naprawdę myślicie, że ludzie są głupi i nie wiedzą co się naprawdę dzieje? Jeśli tak, to jesteście w błędzie.

 » do bohaterów, którzy nawet boją się kandydować (UPS | 22-03-2024, 10:04:28)

Dziwi mnie fakt, że tylu mądrali pisze swoje komentarze, a nie kandydują na burmistrza! Gdzie wasza mądrość, gdzie wasza odwaga. Strzelno od samego wjazdu od Poznania uzyskało wygląd zadbanego miasta, centrum miasta też jest piękną wizytówką. A to dopiero była jedna kadencja.

 » do Xxx (UPS | 22-03-2024, 09:53:35)

Czy pod skrótem SO ukryłeś /łaś Sąd Ostateczny?

 » do xxx (Zdzichu | 22-03-2024, 08:02:43)

No proszę, jak aktywnie pracownicy urzędu lajkują. Boicie się o swoje stołeczki??? Słusznie!!!

 » Inwestycje (Pin | 22-03-2024, 07:56:55)

Najlepsza inwestycja jaka dokonała się w Strzelnie, to kapitalny remont szpitala. Teraz prezentuje się okazałe. Niestety, to nie jest zasługą Chudzińskiego, to zasługa powiatu.

 » Komuna (Xxx | 22-03-2024, 06:12:05)

Dlaczego nikt inny nie wystartował w wyborach na burmistrza?. Odpowiedz jest prosta. Obecny burmistrz stworzył tak rozbudowaną maszynę propagandową że nikt nie chciał się zmierzyć z falą hejtu na SO.

 » Burmistrz (xxx | 21-03-2024, 20:42:56)

Najlepszy Burmistrz i człowiek w historii Strzelna.O konował i zazdrośnik zawsze będzie źle pisał.Zazdroszczę Strzelnu takiego włodarza.

 » Wybory (Mieszko | 21-03-2024, 20:41:42)

Stadnina jest, ale brakuje hotelu. Kolonie nie mają gdzie się pomieścić.

 » Burmistrz (Obserwator | 21-03-2024, 20:30:04)

Dowiemy się kto zostanie Burmistrzem po 07.04.2024 Gdyż są dwa słowa TAK NIE wszystko zależy które skreślimy Obecny Burmistrz zostanie jak liczba głosujących wyniesie 50%plus 1głos na TAK Jeśli mniej będą nowe wybory tym razem spośród Radnych Miejskich. Wszystko w rękach wyborców by zdecydować na odpowiednich Radnych, wrazie gdy będzie trzeba faktycznie wybrać spośród nich . Faktycznie potrafią ludzi jednoczyć , słuchać ich i wspólnie pracować dla Gminy ponad podziałały. Więc w tych wyborach muszą być wybrane osoby,które

 » Pogonić dziadów (Gonzo | 21-03-2024, 19:59:44)

Duszyński ma gs a ten kunie

 » Lubisz jeździć na rozściełaczu masy bitumicznej? (Kierowca | 21-03-2024, 19:13:00)

To kiedy gmina robi drogę przy stajni pod lasem? Grunt już gmina wykupiła w ramach ZRID? Radni klepnęli budżet więc można umawiać notariusza? Przyjedziemy na huczne otwarcie. Nawet wierny redaktorek nie pomoże. Ludzie dowiedzą się, która droga jest priorytetem. Nie wszystkich można POustawiać.

 » ale wam (Strzelniokk | 21-03-2024, 18:23:30)

ale wam mogilnioki du*y z zazdrosci pekaja....koniec zabierania wszystkiego do siebie !! macie swoja zumbe i elgitarre...a mieszkancy strzelna co we wlasne gniazdo sraja droga wolna nikt was tu nie trzyma, strzelno zyje i ma sie swietnie

 » Wybory na NIE! (Pik | 21-03-2024, 18:18:22)

Następne pięć lat! NIE!!!!!!!!!

 » W białych rękawiczkach (kuba | 21-03-2024, 18:04:49)

Mistrz, nic na tego Pana nie ma. Wszysko co jest robione dla miasta, jemu też się opłaca. Kto ma oczy, ten widzi, kto ma uszy, ten słyszy

 » Burmistrz (Strzelniok | 21-03-2024, 14:13:46)

Precz z tym Krezusem z naszych podatków oraz wszystkimi jego przydupasami. 7 kwietnia skreślamy NIE. Wystarczy jedna stadnina.

 » jeden (mieszkaniec | 21-03-2024, 13:23:50)

Panie Darku - tak dalej!!! Takiego gospodarza miasta(burmistrza)to Strzelno nie miało od wielu-wielu lat.Życzę powodzenia i samych trafnych decyzji.

 » ... (Mieeetek | 21-03-2024, 13:14:36)

masakra

 » Uklady (Duszek 88/69 | 21-03-2024, 09:47:18)

Dramat!!Z żółtymi ....

 » heh (xyz | 21-03-2024, 08:20:30)

taka gmina/miasto... ciągły hejt na powiat, że nawet nikt nie chce włodarzem zostać...

 » czyżby? (Frania | 21-03-2024, 06:03:49)

jak to człowiek potrafi się zmienić

 


Portal CMG24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść prezentowanych opinii. Użytkownik dokonujący wpisu
na łamach portalu, może ponieść za jego treść odpowiedzialność cywilną bądź karną.

Wszelkie prawa zastrzeżone. Żadna część serwisu www.CMG24.pl nie może być kopiowana, reprodukowana
lub przekazywana w żadnej formie i żadnymi środkami elektronicznymi, mechanicznymi
lub w inny sposób wykorzystywana bez zgody właściciela serwisu.
 
 
REKLAMA
 » Majówka w gminie Mogilno (0)
 » Alkohol, zakaz i narkotyki (0)
 » Straciły pieniądze z kont (5)
 » Kolejne zderzenie w Dąbrówce (16)
 » Policyjna akcja "Prędkość" (6)
 » Już wkrótce festiwal (18)
 » II Majówka w Bielicach (1)
 » Co zrobić, by szybko zdobyć dodatkowe pieni... (0)
 » Pobici w Kwieciszewie (12)
 » Nielegalny zrzut ścieków (30)
 » Zderzenie w Dąbrówce (5)
 » Krzesiński nadal starostą? (115)
 » Wyburzą budynki (6)
 » Zdrowe odchudzanie (0)
 » Przejażdżka z promilami (7)
REKLAMA
   
   O portalu  |  Regulamin  |  Współpraca i patronat medialny  |  Reklama  |  Polityka prywatności i ciasteczek  |  Kontakt © CMG24.pl 2010-2021   

Zmiana polityki prywatności

Drogi Użytkowniku,

Chcielibyśmy poinformować, że zaktualizowaliśmy naszą Politykę prywatności i cookies. W dokumencie tym wyjaśniamy w sposób przejrzysty i bezpośredni jakie informacje zbieramy i dlaczego to robimy.

Nowe zapisy w polityce prywatności wynikają z konieczności dostosowania naszych działań oraz dokumentacji do nowych wymagań europejskiego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO), które będzie stosowane od 25 maja 2018 r.

Informujemy jednocześnie, że nie zmieniamy niczego w aktualnych ustawieniach ani sposobie przetwarzania danych. Ulepszamy natomiast opis naszych procedur i dokładniej wyjaśniamy, jak przetwarzamy Twoje dane osobowe oraz jakie prawa przysługują naszym Użytkownikom.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Po dniu 25 maja 2018 roku administratorami danych będzie CMG Media z siedzibą w Stawiskach 23c (88-300 Mogilno) (dalej "CMG Media") oraz nasi Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Celem również dostosowywanie reklam, które widzisz na naszej stronie do Twoich preferencji oraz wykonywanie różnych badań mających na celu polepszanie usług internetowych i dostosowywanie ich do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje znajdują się w polityce prywatności.

Jaki jest cel przetwarzania danych?

Dane osobowe są zbierane w ramach korzystania przez naszych Użytkowników z Portalu wraz z funkcjonalnościami na nim udostępnianym, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszej stronie przez nas oraz naszych Partnerów.

- realizacji postanowień zawartych w ramach umowy sprzedaży reklamy (m.in. banerowej, artykułu

sponsorowanego);

- obsługi zgłoszeń, które do nas kierujesz (np. przez formularz kontaktowy, e-mail);

- umożliwienia świadczenia usługi drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z Portalu, w tym dokonywania

transakcji płatniczych w ramach serwisu ogloszenia.cmg24.pl przy zakupie ogłoszeń;

- komentowania artykułów, wydarzeń, zdjęć, filmów;

- dodania ogłoszenia na stronach serwisu ogloszenia.cmg24.pl;

- monitorowania Twojej aktywności oraz wszystkich innych użytkowników, obejmującej Twoją aktywnością

na Portalu poprzez przeprowadzanie badań i analiz, aby badać funkcjonalność Portalu i wprowadzać udogodnienia;

- prowadzenia analiz statystycznych;

- prowadzenie postępowań sądowych;

- przechowywanie danych dla celów archiwizacyjnych;

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dane mogą zostać przekazane w następujących przypadkach:

- Twoje dane osobowe udostępniamy podmiotom wspierającym nas w świadczeniu usług płatniczych,

usług związanych z przechowywaniem, łączeniem i analizowaniem danych

- Twoje dane osobowe mogą zostać udostępnione na wniosek organów ścigania m.in. Policji i Prokuratury

- Ze względu na konieczność blokowania działania robotów internetowych na stronach Portalu, stosujemy

mechanizm Google reCAPTCHA do sporadycznego badania, czy zachowania naszych użytkowników nie noszą

znamion zachowań robotów. W takiej sytuacji możemy ujawnić Google LLC Twój adres IP

Jak możesz zarządzać swoimi danymi?

Masz prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz również wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności. Znajdziesz tam informacje jak to uczynić.

Klikając przycisk "Akceptuję" lub zamykając okno (Zmiana polityki prywatności) za pomocą przycisku "x" wyrażasz zgodę na przetwarzanie, w tym profilowanie przez CMG Media oraz naszych Partnerów, Twoich danych osobowych zapisanych w plikach cookies i im podobnych technologiach stosowanych w Portalu przez CMG Media i Partnerów w celu marketingowym, obejmującym analitykę w celach marketingowych oraz wyświetlanie spersonalizowanych ofert, reklam i innych usług.

Pamiętaj, możesz w każdej chwili nie wyrazić zgody lub cofnąć zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Szczegóły dotyczące wycofania i niewyrażenia zgody znajdziesz w Polityce prywatności i ciasteczek.

NIE TERAZZGADZAM SIĘ